ბáƒáƒ£ ბáƒáƒ—უმის სáƒáƒ”რთáƒáƒ¨áƒáƒ ისრუნივერსიტეტი ფუნქციáƒáƒœáƒ˜áƒ ებს áƒáƒ®áƒáƒš შენáƒáƒ‘áƒáƒ¨áƒ˜ კáƒáƒ გáƒáƒ“ áƒáƒ¦áƒáƒ£áƒ ვილი áƒáƒ£áƒ“იტáƒáƒ იებით, კáƒáƒ›áƒžáƒ˜áƒ£áƒ¢áƒ”რული კლáƒáƒ¡áƒ”ბით, სáƒáƒ¡áƒ¬áƒáƒ•ლრლáƒáƒ‘áƒáƒ áƒáƒ¢áƒáƒ იებითრდრბიბლიáƒáƒ—ეკით.
სáƒáƒ‘áƒáƒ–ისრდისციპლინებში ლექციები დრჯგუფური სáƒáƒ›áƒ£áƒ¨áƒáƒáƒ”ბი ტáƒáƒ დებრშესáƒáƒ‘áƒáƒ›áƒ˜áƒ¡áƒáƒ“ áƒáƒ¦áƒáƒ£áƒ ვილ სáƒáƒ™áƒšáƒáƒ¡áƒ áƒáƒ—áƒáƒ®áƒ”ბში, ლáƒáƒ‘áƒáƒ áƒáƒ¢áƒáƒ იებში (ფიზიáƒáƒšáƒáƒ’იის, áƒáƒœáƒáƒ¢áƒáƒ›áƒ˜áƒ˜áƒ¡, ბიáƒáƒ¥áƒ˜áƒ›áƒ˜áƒ˜áƒ¡, მáƒáƒšáƒ”კულური ბიáƒáƒšáƒáƒ’იის, იმუნáƒáƒšáƒáƒ’იის დრმიკრáƒáƒ‘იáƒáƒšáƒáƒ’იის). ბიáƒáƒ¥áƒ˜áƒ›áƒ˜áƒ£áƒ ი დრმიკრáƒáƒ‘იáƒáƒšáƒáƒ’იური ლáƒáƒ‘áƒáƒ áƒáƒ¢áƒáƒ ირáƒáƒ¦áƒáƒ£áƒ ვილირკáƒáƒ›áƒžáƒáƒœáƒ˜áƒ "Leica"-ს მიკრáƒáƒ¡áƒ™áƒáƒžáƒ”ბით (სტუდენტების ინდივიდუáƒáƒšáƒ£áƒ ი გáƒáƒ›áƒáƒ§áƒ”ნებისთვის), ბიáƒáƒ£áƒ¡áƒáƒ¤áƒ თხáƒáƒ”ბის BSC B2 დáƒáƒœáƒ˜áƒ¡ კáƒáƒ‘ინეტით დრსხვრხელსáƒáƒ¬áƒ§áƒ-áƒáƒžáƒáƒ áƒáƒ¢áƒ£áƒ ით დრდáƒáƒ’ეგმილი ბიáƒáƒ£áƒ¡áƒáƒ¤áƒ თხáƒáƒ”ბის ყველრწესის გáƒáƒ—ვáƒáƒšáƒ˜áƒ¡áƒ¬áƒ˜áƒœáƒ”ბით. მáƒáƒšáƒ”კულური ბიáƒáƒšáƒáƒ’იის ლáƒáƒ‘áƒáƒ áƒáƒ¢áƒáƒ ირáƒáƒ¦áƒáƒ£áƒ ვილირPCR (პáƒáƒšáƒ˜áƒ›áƒ”რáƒáƒ–ული ჯáƒáƒáƒ•ური რეáƒáƒ¥áƒªáƒ˜áƒ˜áƒ¡) áƒáƒžáƒáƒ áƒáƒ¢áƒ£áƒ ით დრყველრსáƒáƒáƒ˜áƒ რინსტრუმენტით. პრáƒáƒ‘ლემáƒáƒ–ე დáƒáƒ¤áƒ£áƒ«áƒœáƒ”ბული სწáƒáƒ•ლებისáƒáƒ—ვის (PBL) გáƒáƒ›áƒáƒ˜áƒ§áƒ”ნებრმცირე ჯგუფებზე გáƒáƒ—ვლილი პბლ-áƒáƒ£áƒ“იტáƒáƒ იები, რáƒáƒ›áƒšáƒ”ბიც áƒáƒ¦áƒáƒ£áƒ ვილირმრგვáƒáƒšáƒ˜ სáƒáƒ“ისკუსირმáƒáƒ’იდებით, ირგვლივი დáƒáƒ¤áƒ”ბით დრმულტიმედირტექნáƒáƒšáƒáƒ’იებით.
სწáƒáƒ•ლებრსიმულáƒáƒªáƒ˜áƒ£áƒ გáƒáƒ ემáƒáƒ¨áƒ˜ მიმდინáƒáƒ ეáƒáƒ‘ს უნივერსიტეტის კლინიკური უნáƒáƒ -ჩვევების ცენტრში, რáƒáƒ›áƒ”ლიც áƒáƒ¦áƒáƒ£áƒ ვილირმულტიფუნქციური, მრáƒáƒ•áƒáƒšáƒ¤áƒ”რáƒáƒ•áƒáƒœáƒ˜ სáƒáƒ¡áƒ¬áƒáƒ•ლრმáƒáƒ“ელებით დრსიმულáƒáƒ¢áƒáƒ ული მულáƒáƒŸáƒ”ბით დრგვáƒáƒ›áƒ”ბისáƒáƒ—ვის გáƒáƒœáƒ™áƒ£áƒ—ვნილ áƒáƒœáƒáƒ¢áƒáƒ›áƒ˜áƒ£áƒ თეáƒáƒ¢áƒ ში (ლáƒáƒ‘áƒáƒ áƒáƒ¢áƒáƒ იáƒáƒ¨áƒ˜).áƒáƒœáƒáƒ¢áƒáƒ›áƒ˜áƒ˜áƒ¡ áƒáƒ£áƒ“იტáƒáƒ ირáƒáƒ¦áƒáƒ£áƒ ვილირთáƒáƒœáƒáƒ›áƒ”დრáƒáƒ•ე მáƒáƒ“ელებით, რáƒáƒ›áƒšáƒ”ბიც áƒáƒ£áƒªáƒ˜áƒšáƒ”ბელირმáƒáƒ™áƒ áƒáƒ›áƒáƒ ფáƒáƒšáƒáƒ’იის შესáƒáƒ¡áƒ¬áƒáƒ•ლáƒáƒ“
შენáƒáƒ‘რáƒáƒ¦áƒáƒ£áƒ ვილირინტერნეტთáƒáƒœ დáƒáƒ™áƒáƒ•შირებული კáƒáƒ›áƒžáƒ˜áƒ£áƒ¢áƒ”რებით. გáƒáƒ დრáƒáƒ›áƒ˜áƒ¡áƒ, სტუდენტებს áƒáƒ¥áƒ•თ სáƒáƒ¨áƒ£áƒáƒšáƒ”ბრისáƒáƒ გებლáƒáƒœ სწრáƒáƒ¤áƒ˜ უკáƒáƒ‘ელრინტერნეტით. უნივერსიტეტს გáƒáƒáƒ©áƒœáƒ˜áƒ მდიდáƒáƒ ი ბიბლიáƒáƒ—ეკáƒ, რáƒáƒ›áƒšáƒ˜áƒ¡ წიგნáƒáƒ“ი ფáƒáƒœáƒ“ი áƒáƒ®áƒšáƒ“ებრყáƒáƒ•ელი áƒáƒ™áƒáƒ“ემიური წლის დáƒáƒ¡áƒáƒ¬áƒ§áƒ˜áƒ¡áƒ¨áƒ˜. áƒáƒ¡áƒ”ვე, სტუდენტები ისáƒáƒ გებლებენ ქ. სტáƒáƒ›áƒ‘ულის ბáƒáƒ°áƒ©áƒ”შირის უნივერსიტეტის სáƒáƒ›áƒ”დიცინრფáƒáƒ™áƒ£áƒšáƒ¢áƒ”ტის ელექტრáƒáƒœáƒ£áƒšáƒ˜ ბიბლიáƒáƒ—ეკით. კლინიკური რáƒáƒ¢áƒáƒªáƒ˜áƒ”ბი დრკლინიკური პრáƒáƒ¥áƒ¢áƒ˜áƒ™áƒ ჩáƒáƒ¢áƒáƒ დებრუნივერსიტეტის áƒáƒ¤áƒ˜áƒšáƒ˜áƒ ებულ დრსáƒáƒ‘áƒáƒ–რკლინიკებში.
ინტეგრირებული სáƒáƒ’áƒáƒœáƒ›áƒáƒœáƒáƒ—ლებლრპრáƒáƒ’რáƒáƒ›áƒ, რáƒáƒ›áƒ”ლიც იყენებს კáƒáƒ გáƒáƒ“ áƒáƒ¦áƒáƒ£áƒ ვილ თáƒáƒœáƒáƒ›áƒ”დრáƒáƒ•ე ინფრáƒáƒ¡áƒ¢áƒ უქტურáƒáƒ¡, ჰყáƒáƒ•ს მáƒáƒ¦áƒáƒšáƒ™áƒ•áƒáƒšáƒ˜áƒ¤áƒ˜áƒªáƒ˜áƒ£áƒ ი პერსáƒáƒœáƒáƒšáƒ˜ დრმუდმივáƒáƒ“ იზიáƒáƒ ებს ბáƒáƒ£-ს ქსელის უნივერსიტეტების სáƒáƒ”რთáƒáƒ¨áƒáƒ ისრგáƒáƒ›áƒáƒªáƒ“ილებáƒáƒ¡ (რáƒáƒ›áƒ”ლიც ბáƒáƒ£ გლáƒáƒ‘áƒáƒšáƒ˜áƒ¡ უნივერსიტეტების ქსელის ინდივიდუáƒáƒšáƒ£áƒ ი áƒáƒ ჩევითი კურსების áƒáƒœ მáƒáƒ“ულების áƒáƒ ჩევის სáƒáƒ¨áƒ£áƒáƒšáƒ”ბáƒáƒ¡ იძლევáƒ).